Novinky ve fitness od září 2019

Novinky ve fitness od září 2019

Od září 2019 pro Vás nově otevíráme tyto skupinové lekce:

Jóga - ranní probuzení

Ranní jóga je zaměřena na probuzení těla.  Pro Váš příjemnější vstup do nového dne s lepší náladou, plni energie. Lekce povede instruktorka Olina.

Jóga - Tvorba zdraví

Jóga je zaměřena na konkrétní zdravotní potíže a současně

uvědomění, že každý má možnost ovlivnit vlastní zdravotní stav. Lekce povede instruktorka Olina.

Ranní Posilovna s instruktorem

Od září nabízíme více termínů ranních tréninků v posilovně. Novinkou je, že mohou proběhnout již od jediného přihlášeného. Instruktor se tak bude moci lépe věnovat individuálně vašemu cíli. 

Funkční trénink 

Cílem tohoto tréninku není vás zničit, ale naučit pracovat tělo jako celek a celkově ho posílit. Stabilizační cviky a důraz na techniku dalších  prováděných cviků je základ. Cílem je také zlepšit vaší kondici a to díky využití různých intervalových metod. 

Výhody funkčního tréninku:

  • cvičení s vlastní vahou i s pomůckami
  • posílení hluboké stabilizačního systému
  • zlepšení koordinace, stability a mobility
  • rozmanitost tréninku

Nově otevírané kurzy od září 2019:

Aerial Hoop

Aerial Hoop je krásný sport, ve kterém se snoubí prvky fitness cvičení, gymnastiky, akrobacie i tance na kruhu visícím volně ve vzduchu. Jde o druh cvičení, který využívá váhy vlastního těla. Při tomto cvičení posílíte celé tělo, dokonce i svaly, které při běžném cvičení opomíjíte. Dále získáte lepší koordinaci těla a zvýšíte svoji flexibilitu. 

Věk ani váha nehraje absolutně žádnou roli. Důležitá je síla, převážně rukou, a ta se nabírá již během začátečnického kurzu. Aerial Hoop zvládne prakticky kdokoliv i ženy, které v životě nesportovaly nebo mají za sebou delší sportovní pauzu. Důležité je nebát se a chtít překonat sebe samu.

 

Více informací o kurzu Aerial Hoop.

Bojové sporty v Sušici 

Cvičení bojových sportů buduje sílu, zlepšuje flexibilitu, reflexi a koordinaci těla a pohybů a zárověň buduje sebedůvěru, trpělivost, asertitivitu a celkově zlepšuje kondici. Cílem není ale jen zlepšit fyzičku, ale také se naučit chránit sami sebe a své nejbližší.

Začátky jsou vždycky těžké, ale důležitá je vůle a chtít na sobě něco změnit. Nemusíte mít žádné zkušenosti a nemusíte být v té nejlepší kondici - do formy se dostanete u nás. Začít můžete vždycky, minimální věk je však 15 let. 

Celý trénink je rozdělen do čtyř bloků:

  • 1. blok: rozcvička,
  • 2. blok: nácvik techniky,
  • 3. blok: nácvik kombinací na lapy/ pytel (později nácvik boje (sparing),
  • 4. blok posilovačka a protažení.

Co si vzít sebou? 

Na trénink si stačí vzít pohodlné oblečení, pití a alespoň hodinu před tréninkem nic nejíst.

Trenér Pavel Nečas, DiS trenér III. třídy box ČBA 

Více informací o kurzu Bojových sportů.